شما می توانید با تعمیر تشک خوشخواب در منزل، تشک مخصوص به خودتان را نو و تبدیل به تشکی بدون مشکل نمایید. تعمیرات تخصصی تشک برند خوشخواب و رویا به شما احساس راحتی خاصی هدیه می دهد.

تشک بست، بهترین و بزرگترین مرکز تعمیر تشک خوشخواب در زمینه تعمیرات تشک ایرانی و خارجی در حال فعالیت می باشد. در این مرکز تعمیرات تشک طبی و فنری با استفاده از بروزترین و بهترین دستگاه های هوشمند انجام می گیرد که نشان دهنده عملکرد عالی این مرکز می باشد.

 تشک بست به عنوان نمایندگی فروش و مرکز تعمیرات تشک خوشخواب و رویا به شما کمک می کند تا تمامی مشکلات تشک خود اعم از خم شدگی، فرو رفتگی و باقی مشکلات تشک شما را حل نماید.

تعمیر تشک علاوه بر رفع مشکلات تشک قدیمی به شما این امکان را می دهد که تشک جدید و ترمیم یافته خود را با روش دلخواه خود تنظیم نمایید .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر تشک خوشخواب در منزل با تیم پشتیبانی تشک بست تماس گرفته و خصوصیات تشک خود را ذکر نمایید تا تیم پشتیبانی ما برای شما برآورد هزینه نماییند.

کارشناسان تشک بست در صورت بالا بودن هزینه تعمیر تشک خوشخواب به شما خرید تشک مقرون به صرفه ایی را به شما پیشنهاد می کنند.

مواردی که تشک بست برای شما انجام می دهد:

  • کوچک و بزرگ کردن تشک خوشخواب شما یا به نوعیی تغییر سایز تشک
  • تعویض پارچه رویی تشک خوشخواب و یا تشک رویا شما
  • تبدیل تشک فنری به طبی در صورت ایجاد مشکلاتی در کمر و ستون فقرات شما
  • بازسازی و پر کردن گودی های ایجاد شده در تشک خوشخواب
  • تعویض و تعمیر فوم های داخلی تشک خوشخواب
  • در صورتی که تشک شما بدون پد می باشد می توانید درخواست پد دار کردن تشک خود را بدهید.
  • قرار دادن تقویت کننده بین و لابه لایه فنرهای طبی تشک شما
  • بازسازی کلی تشک خوشخواب توسط تیم تشک بست

سوالات برخی از کاربران:

تشک شما ارزش تعمیرات دارد؟

اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید این موضوع است که آیا تشک شما ارزش تعمیر دارد یا خیر؟

پاسخ این سوال تنها در دستان شماست. برای یافتن پاسخ کافیست از خود سوال نمایید که آیا از تشک خوشخواب کنونی رضایت دارید یا خیر؟

در واقع گفتنی است که عمر مفید هر تشک بستگی به کیفیت خوشخواب شما دارد و از پنج سال تا سالها بدون هیچگونه مشکلی جدی برای شما کار نماید نا گفته نماند که این موضوع کاملا به نحوه استفاده شما هم از تشک خوشخواب بستگی دارد.